skip to Main Content

Easy project – je software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Funguje v cloudu nebo na Vašem serveru, to vše s profesionální implementací a osobní podporou od nás.

Základní řízení projektů – pomocí tohoto systému si práci ve firmě zorganizujete do projektů a úkolů. Každý pracovník ví, kdy má na čem pracovat a jaký je termín. Pracovníci vykazují odpracovaný čas na úkolech. Manažeři znají stav zakázek, další kroky, a zda jsou zakázky stále „v rozpočtu“. Nové projekty se zakládají ze šablon, čímž se šetří čas. Majitelé mají zorganizovanou firmu, která šlape jako hodinky.

Pokročilé řízení projektů – projekty běží agilně a řízení je ještě efektivnější. Prostřednictvím alertů jsou manažeři včas informováni a firma má konkurenční výhodu díky řízení znalostí. Díky kalendáři schůzek mají všichni pracovníci efektivně zorganizované schůzky.

Řízení zdrojů – šetří čas pomocí nástrojů pro plánování práce na projektech. Všichni pracovníci jsou optimálně vytíženi a management má o jejich vytížení přehled. To vše díky docházce a vytížení zdrojů.

Řízení financí projektu a firmy – projekty jsou ziskovější díky snadné kontrole a řízení rozpočtu. Management má k dispozici finanční výsledky portfolia projektů a plán cash-flow. Cenové kalkulace projektů se tvoří snadno ze šablon a z projektů máte možnost rovnou fakturovat.

Řízení zákazníků – firma je zorganizována od úvodní poptávky přes obchodní proces, realizaci projektu až po jeho servis zákaznickou podporu. Vše přehledně v jednom systému.

Co Easy Project firmám přináší?

  • vyšší kvalitu projektů
  • časovou úsporu při realizaci projektů
  • vyšší spokojenost pracovníků
  • efektivnější komunikaci
  • vyšší ziskovost projektů
  • prostor pro další růst
Back To Top
×Close search
Search